Tuesday, March 1, 2011

خبرهای کوتاه

خبرهای کوتاه


شاهدان عینی از استقرار تعداد زیادی آمبولانس در خیابان فلسطین جنوبی خبر می دهد, احتمال میرود که نیرو های پشتیبانی در آنها مستقر شده باشند.
یک شاهد عینی از تهران می گوید مقابل مسجد الجواد در میدان هفت تیر این شهر، جمع زیادی از ماموران ضد شورش مستقر شده اند. شاهد عینی می گوید مسجد الجواد به محلی برای رفت و آمد نیروهای امنیتی بدل شده است.
گزارش ها از تهران حاکی است از کوچه های منشعب از خیابان مطهری (تخت طاووس) صدای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور شنیده می شود.
يكي از دوستان الان خبر داد كه عده زيادي از مردم در ميدان رسالت تجمع كرده اند و اتوبان رو بستن و نيرو هاي سانديس خور رو غافل گير كردن و دارن شعار ميدن ,هيچ نيروي انتظامي هم نيومده.
چنبش سوم : اگه بارون همین جوری ادامه داشته باشه،گاز اشک آور بی اثر میشه، موتور سواراشون کمتر می تونن مانور بدن، و در عوض قدرت مانور ما خیلی بیشتر میشه.
فقط خدا کنه این بارون همین جوری ادامه داشته باشه.
رئیس جمهورمون رو پس می گیریم.
به یاد 22 خرداد که عکسهای میرحسین رو آماده کرده بودیم تا روز بعدش بریزیم تو خیابون و جشن بگیریم...
بی بی سی  : برخی از گزارش ها حاکی از اعلام همراهی زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج از تجماعت معترضان و مخالفان حکومت ایران است.
در حالی که معترضان و مخالفان در ایران آماده برگزاری تجمعات اعتراضی در این کشور می شوند، اداره هواشناسی تهران هوای امروز پایتخت ایران را ابری همراه با بارش برف و باران اعلام کرده است.
احمد سلامتیان نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر مسائل سیاسی ایران به بی بی سی می گوید از آنجایی که هیچ حکم قضایی برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی صادر نشده است کلمه مناسب برای توضیح وضعیت آنها گروگانگیری است.
 

No comments:

Post a Comment