Tuesday, March 1, 2011

اعتراضات گسترده مردم به صورت زنجیره ای در اکثر نقاط تهران ادامه دارد

اعتراضات گسترده مردم به صورت زنجیره ای در اکثر نقاط تهران ادامه دارد
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر  دمکراسی در ایران" اعتراضات گسترده مردم و جوانان  اکثر نقاط تهران را در بر گرفته است  و هر لحظه بر شدت اعتراضات و تجمع مردم در خیابانها افزوده می شود.
از حوالی ساعت 18:00 مردم و جوانان در میادین و خیابانهای تهران دست به اعتراضات گسترده زده اند و اعتراضات بصورت زنجیره ای اکثر نقاط تهران را فرا گرفته است.هر لحظه بر شدت و ابعاد آن افزوده می شود . اعتراضات گسترده در حال حاضر در خیابانهای  ولی عصر ،چهار راه ولی عصر ، میدان ولی عصر، میدان امام حسین،میدان ونک ،میدان هفت تیر،میدان انقلاب خیابان آزادی،میدان فردوسی ،جمال زاده ،قریب و سایر نقاط ادامه دارد.
حوالی ساعت 18:30 مسافرین یکی از اتوبوسهای بی آر تی اقدام به سر دادن شعار علیه ولی فقیه  علی خامنه ای نمودند که با واکنش جنون آمیز نیروهای سرکوبگر مواجه شدند . نیروهای سرکوبگر به بدنه و شیشه های اتوبوس تندرو بی آر تی با باتون می کوبیدند. راننده بی آر تی از متوقف کردن اتوبوس سر بازد و با این عمل شجاعانۀ خود مانع دستگیری مسافرین توسط نیروهای سرکوبگر شد.
نیروهای سرکوبگر خیابان ولی عصر  را به سمت میدان انقلاب و میدان فردوسی بطور کامل مسدود کرده اند و مسیر رفت و آمد تنها به سمت میدان راه آهن باز است.
 در میدان انقلاب نیروهای سرکوبگر اقدام به تیراندازی نمودند و حوالی ساعت 19:30 بیش از 15 نفر از مردم توسط نیروهای موتور سوار سپاه پاسداران دستگیر و به نقطۀ نامعلومی منتقل شدند.همچنین حوالی ساعت 18:30 در خیابان ولی عصر یکی از جوانان توسط نیروهای سرکوبگر دستگیر شد.

No comments:

Post a Comment