Tuesday, March 1, 2011

حضور مردم در خیابان آزادی ادامه دارد

حضور مردم در خیابان آزادی ادامه دارد، کلمه

تجمع مردم با تاریک شدن هوا در میدان آزادی تهران گسترده تر شده و شمار نیروهای امنیتی نیز در این میدان نسبت به ساعتهای قبلی بیشتر شده است.
گزارش خبرنگاران کلمه حاکی است که حضور مردم همچنان در خیابان های منتهی به آزادی بویژه بهبودی و نواب ادامه دارد.
یک شاهد عینی که تازه از تجمع معترضان تهران در حمایت از میرحسین و کروبی بازگشته است، به کلمه می گوید:«الان برگشتم … دمشون گرم چه امنیتی برای خریداران عید فراهم کرده بودند !! … تمام خیابون ها رو بسته بودند … ضلع شمالی خیابون انقلاب رو با نرده و کامیون های پلیس به سمت غرب بسته بودند … دور میدان فردوسی هم پر از گارد ضدشورش همراه با “ماسک” به صورت بود ! و دور میدان را هم به سمت آزادی نرده و کامیون گذاشته بودند که ماشین نتونه رد بشه ! تا تقاطع شریعتی و مطهری و زیر پل سیدخندان گارد ویژه ایستاده بود .. دمشون گرم چه امنیتی برای خریداران عید فراهم کرده بودن !! دوستانم توی چهارراه ولیعصر صدای تیر شنیدند … می گفتند جمعیت توی پیاده رو ها موج می زد ولی کسی وارد مغازه های اطراف نمی شده و همه زیر لب به …فحش می دادند … یه بسیجی با موتور خودش را به یک زن حمله کرد.چند نفر را هم نیروی انتظامی دستگیر کرد. »
شبکه های اجتماعی عکسی از پوستر نصب شده در بزرگراه نیایش تهران را منتشر کرده اند که روی آن نوشته شده: “دیکتاتور به پایان سلام کن”

No comments:

Post a Comment