Friday, March 4, 2011

در حالبکه وزیر خارجه ميگوید کروبی و موسوی آزاد هستند علم الهدي: حصر خانگی آنها به نفع خودشان است چون مردم آن ها را تکه تکه می کنند!

در حالبکه وزیر خارجه ميگوید کروبی و موسوی آزاد هستند
علم الهدي: حصر خانگی آنها به نفع خودشان است چون مردم آن ها را تکه تکه می کنند!

امام جمعه مشهد گفت: جريان بيداری و خيزش اسلامی در شمال آفريقا و خاورميانه، يک استکبار ستيزی به تمام معنا با الگوی اسلامی و ايرانی است.
به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه خراسان، حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد علم الهدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بيان اين مطلب افزود: اولين کس و اولين جريانی که آمريکا ستيزی را به راه انداخت امام  و انقلاب ايران بود و امروز استکبارستيزی در دنيا به گونه‌ای توسعه يافته که در ابتدای خط آن کشورهای اسلامی مرد و مردانه ايستاده‌اند.
علم الهدی با بيان اينکه خيزش اسلامی در کشورهای آفريقايی و خاورميانه خيزش دموکراسی خواهی نيست، بلکه يک خيزش اسلام خواهی است، بيان داشت: اين مردم نماز جماعت می‌خوانند و به استقبال گلوله می روند و با ندای “الله اکبر” مقابل تانگ می‌ايستند و با گفتن”لا اله الا الله” زير بمباران قذافی ايستادگی می‌کنند و در بحرين “يا حسين” می‌گويند و در عربستان زير خشونت‌های خائين آمريکايی مانند ملک عبدالله ايستاده‌اند، مگر اينها را می‌شود با اسلحه و ناوگان مهار کرد و اين به اين معناست که يک سرّ خدايی در قضيه وجود دارد.
امام جمعه مشهد تصريح کرد: غربی‌ها از طرفی فکر کردند با لابی‌گری مساله انقلاب خواهی و اسلام خواهی ايران را به اصلاح طلبی تبديل کنند، اما اصلاح طلبان آنها در اين مملکت شکست خوردند و حالا می‌خواهند اين برنامه را در ساير کشورهای اسلامی انجام دهند.
وی اضافه کرد: آنها گفتند نگوييد انقلاب، بلکه بگوييد اصلاحات، چون می‌ديدند اگر اسلام خواهی در کار باشد ضربه اول مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل است، اما اگر دموکراسی‌خواهی باشد، می توانند نفوذ کنند و مردم بيچاره به پاخاسته را در زير سايه سياه ديوهای بدتر از ملک عبدالله، حسنی مبارک و قذافی بياورند.
امام جمعه مشهد تاکيد کرد: اينجاست که به بينش عظيم امام پی می‌بريم که گفت “جمهوری اسلامی” و اجازه نداد واژه دموکراتيک به اسلام بچسبد چون اگر دموکراسی اضافه می‌شد پنجره‌ای برای نفوذ دوباره آمريکا باز می‌شد.
وی با بيان اينکه اولين ميوه استقلال مصر را ايران چيد، اظهار داشت: ايران ناوگان جنگی خود را پس از استقلال مصر از کانال سوئز رد کرد که اين قدرت به برکت دين و وابستگی به بقیة‌الله است. اسلام، شيعه بودن و دوست داشتن امام زمان اين قدرت را به ما داده، نه ايرانی بودن و از نسل يک مشت استخوان‌های پوسيده سه هزار سال قبل.
علم‌الهدی اضافه کرد: اينها فکر کردند که می توانند از توسعه قدرت ايران جلوگيری کنند و اين کار را با يک مشت اراذل و اوباش الکلی در خيابان‌ها انجام دهند و قدرت ايران را مهار و به خود مشغول نمايند.
وی بيان داشت: ۷ ساعت بعد از کناره گيری حسنی مبارک، اوباما به ستاد مطبوعاتی کاخ سفيد دستور داد که موسوی و کروبی دستور فتنه ۲۵ بهمن را بدهند. اگر امام  کسی را که خود را نخست وزيرش می‌داند، بازخواست کند چه جوابی دارد که بدهد؟
علم الهدی دليل حصر خانگی موسوی و کروبی را قطع رابطه با آنان اعلام کرد و گفت: آنان را حصر خانگی کردند تا بيشتر از اين برای آمريکا مزدوری و نوکری نکنند، اين حصر خانگی زندان نيست بلکه برای قطع رابطه با آمريکا و حفظ جان خودشان است. چون ممکن است مردم به پا خاسته آنها را تکه تکه کنند يا منافقانی که سناريو شهيد سازی ايجاد کردند، اين دو نفر را بکشند و به عنوان شهيد بر دست بگيرند.
وی اظهار داشت: جاسوسی شفاف‌تر و واضح‌تر از اين نمی‌تواند باشد، اينها بايد محاکمه شده و به جزای اعمالشان برسد.
امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: جای امام  و شهدا خالی است که ببينند ندای امام از حلقوم کشورهای مسلمان شنيده می‌شود.

No comments:

Post a Comment