Tuesday, March 1, 2011

حضور گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح شهر مشهد

حضور گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح شهر مشهد
جــرس: به گزارش منابع خبری جرس، از ساعت ده صبح روز دهم اسفند و همزمان با انتشار فراخوانهایی برای اعتراضات سبزها در مشهد ، هزاران نیروی انتظامی و لباس شخصی در نقاط مختلف شهر مشهد استقرار یافته اند.
به گزارش منابع خبری جرس، نیروهای یگان ویژه، پلیس، اطلاعات سپاه و نیروهای لباس شخصی بسیجی در میادین و خیابان های مختلف مشهد مستقر شده و آرایش نظامی و حضور گسترده این نیروها در برخی میادین اصلی شهر شرایطی مانند حکومت نظامی اعلام نشده در مشهد ایجاد کرده است.
به گزارش خبرنگار جرس از مشهد مردم به صورت گسترده ای در اطراف پارک ملت و دانشگاه فردوسی در مجاورت میدان ازادی و همچنین خیابان احمدآباد محدوده سه راه راهنمایی مشهد در پیاده رو ها حضور دارند و در آرامش و بدون سر دادن شعار در حال راهپیمایی می باشند. حضور مردم در این خیابان ها کاملا مشهود است و کماکان بر حضور مردم افزوده می شود.
این گزارش حاکیست نیروهای انتظامی و یگان ویژه در بعضی موارد به جمع های آرام مردم حمله میکنند و مردم را پراکنده میسازند.
به گزارش شاهدان عینی تا کنون دست کم ده نفر از عابران و مردم مشهد در خیابان احمد آباد محدوده سه راه راهنمایی توسط نیروهای یگان ویژه بازداشت شده و به خودروهای ون در کوچه های خیابان راهنمایی منتقل شده اند. ماموران به عابرانی که مشکوک شوند حمله کرده و بازداشتشان می کنند.
گفتنی است در موارد پیشین اعتراضات مردمی در مشهد ، همه بازداشتی ها در ابتدا به بازداشتگاه اطلاعات ناجا واقع در کوی پلیس در منطقه رضا شهر مشهد منتقل شده اند و پس از بازجویی و بازپرسی در همین محل، تعدادی از بازداشت شدگان آزاد و تعداد دیگری به بازداشتگاه های اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه مشهد منتقل شده بودند.

No comments:

Post a Comment